الاقصى
بالعربي: ممممم يارب اهدي

بالعربي

كل انسان له وطن يعيش بداخله, الا انا... فهناك وطن يعيش بداخلي. وطني العزيز..الوطن العربي و فلسطين

الأحد، سبتمبر 24، 2006

ممممم يارب اهدي

ممم , مش عارف ابدأ منين , بس انا مش قادر استحمل , تعبت بجد , كل يوم زي اللي قبلوا , كل يوم زي اللي قبلوا مافيش تجديد حاجة تقرف
طيب و باعدين ؟! , اعمل ايه يعني ؟؟!! , مش هاعمل حاجة ..لااااا لازم اعمل امال مين اللي يعمل , اذا انا استسلمت من اول ملل او زهق و سيبت امالي و اهدافي و طموحاتي كدة يبقي ما استحقش اكون مسلم , و انا قررت من اول يوم في حياتي التغيير هايحصل علي ايدي ان شاء الله
دنا لسة في اول المشوار يااااااااااااه دنا لسة هئابل و هئابل مشاكل و مطبات و انكسارات مش معقول عشان التنسئ بتاعي اتأخر شوية و قعدت في البيت لا ورايا شغلة ولا مشغلة اقوم اقول خلاص مافيش امل _طبعا لأ_و اكيد مش هستسلم من اولها كدة
مممم طيب انا دلوقت في رمضان مش قادر اعمل حاجة , مش قادر ادي العبادة حقها المطلوب زهقان و مش قادر اعمل اي حاجة و بنام علي الساعة 6 او 5 الفجر و مش عارف ايه الحل
مممممممممم يارب اهديني و صبرني علي اللي ابتليتني به و ارجعني المعتصم بك مدي الحياة و اعني علي ما فيه الخير للأسلام و المسلمين , اعني علي تحقيق اهدافي كاملة
شكرا يا رب

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية